NY design!

Nu har jag en ny design! den är lite tråkig, men erkänn att min gamla började bli tråkig oxå! så jag passade på att göra en ny när jag ändå var hemma och var sjuk. Idag har jag inte gjort så mycket, eftersom att jag var sjuk har jag bara kollat på tv hela dan. Vi håller på att bygga ut. Så idag kom några snickare och rev hela vårt tak. Jag satt i soffan och dom typ motorsågade ner hela taket:P vi ska bygga övervåning, så om nån vecka ska do ta sönder mitt rum för där ska trappan stå:P men mitt nya rum kommer bli klart snabbast där uppe så...=D Men nu ska jag käka :P jag skriver mer imorrn! om jag hinner/orkar!nu ska jag skriva en rolig sak! see you later alligator!! haha kul va! hejdå! =D=D <3

Kommentarer
Postat av: carro

Skit snygg blogg du har :)

2009-03-25 @ 22:41:29
URL: http://casslife.blogg.se/
Postat av: Anonym

den är jätte fin!! :D

2009-03-26 @ 16:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0