lördag-söndag

hejsan hoppsan! jag skrev ju ijnte i lördags så jag skriver om båda dagarna nu:p På lördan skulle jag egentligen vara me Vilda<3 men vi bästemde att göra nåt på söndan istället. Så jag åkte till sara<3 det vi gjorde var typ att ligga på saras säng o smsa:p haha och typ datan. Sen gick vi o träffa tilde o hanna, vi spottade typ hela tiden:p sen skulle jag egentligen sova hos sara men jag blev sjuk o åkte hem. sen på morgonen var jag frisk och åkte till sorrunda och spela match. vi vann:) sen efter det gick jag, vilda, camilla o ronja och kolla på hockey:p finland mot sverige! finland var bäst för några spelare hade roliga skosnören. Väsinän hette en som hade rosa skosnören! så coolt asså! sen gick jag för att se på spöket laban filmen med evelina o miramda (hahaah! jag såg den före dej, lollo egholt:P ) den var jätte braa:p haha men liiite läskig. den va i 45 min. sen gick jag til ekvallen och där va camilla, ronja,sara o torsten! men jag behövde gå hem, så jag gjorde det:) här hemma var min faster och 2 av mina kusiner:) vi åt köttfärssås och spaghetti. sen laddade jag över en massa bra låtar från min syrras data till mobilen:p dom lyssnar jag på nu:p imorn är det TIBETDAGEN så jag ska med till pappas jobb och tjäna 100 kr. det är på aftonbladet:p sen ska ma typ ha med det till skolan och om vi får tillräckligt ska vi bygga en skola i Tibet. jaja, det va en kuuul helg me Sara<3 Vilda<3 Camilla<3 Ronja<3 Torsten<3 fast jag va ju inte så jätte mycket med alla dom här glada människorna , me sara typ en dag och vilda, camilla o ronja en dag typ och torsten hon får hänga med på köpet eftersom att jag åkte i hennes bil från matchen:p hahahaah då hade vi kul tkr jag! nu ska jag kolla på tv! vi hörs /=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0