kl.20.35

jappz, nu sitter jag vi datan. Och klockan är lite. Jag har hela kvällen på mig! Idag har jag och Sara varit inne i stan. Vi va på punkt shop och rockzon och en massa andra affärer. På punkt shop köpte vi en spider pig tröja, skosnören o massa pins:) pinsen satte jag på mina skor. Sen köpte vi hårspännen på Ur & Penn. Rosett hårspännen. Sen åt vi på Donken. Happy meal så klart!:P sen såg vi bio. Borta Bra Hemma Värst hette den. Den var as rooolig. Vi bara satt o skrattade hela tiden. haha! värd att se, tycker jag! Sen blev kl.halv sju. så vi bah-ojdå,bäst att gå till tunnelbanan. Sen gjorde vi det och efter det bussen tillbaka till gamla goa gurra berg. Pappa hämtade mej, och jag åt middag.Sååå, nu sitter jag här. men jag ska sluta skriva nu:) heejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0