hi again!

hello! sen jag skrev sist så har jag spelat spel på datan. :) efter att jag gjort det gick jag ,pappa och några andra ner till Globen gallerian och åt. Det var gott. Sen hämtade jag min jacka och gick ner i gallerian. alldeles själv... nej, det var kul. jag kollade i alla affärer och provade en massa tröjor på HM. jag tänkte köpa en, men jag ångrade mej. Det slutade med att jag köpte 2 nagellack, dom kostade 40 tsm, så det var värsta bra! annars brukar 2 st kosta 50. :p
Och så  köpte jag ett "paket" med hello kitty hårspännen. Fast det var typ en platta med 2 st hårspännen på :p
sen gick jag upp hit, och nu sitter jag här...jag ska snart hämta lite mer varm choklad, eller Chokomilk som det heter här. Fast det är inte bara varm choklad. det är nåt annat i oxå, eftersom det heter Chokomilk, och det smakar inte som varm choklad heller. Där kom lite intressant fakta från vad jag gjorde sen jag skrev sist.
 om ni läser det här tipsar jag er att läsa inlägget under det här inlägget först, det här inlägget är liksom "del 2" av det inlägget som ligger under det här inlägget. Asså det här inlägget ska läsas efter det inlägget som ligger under det här inlägget. Det undre inlägget, asså det som det här inlägget ligger över, ska alltså läsas först.
Fattar ni?
vad bra! läs det inlägget nu då! Nu  ska jag fortsätta med att spela tråkiga spel:) vi hörs! det kommer nog en bild ikväll, om jag orkar och hinner lägga in ett nytt inlägg :p 
Vi hörs ")
/=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0