hejhej

hejhej! Idag har jag varit i skolan. I lördags sov jag hos Amanda och Mathilda med lollo egholt=D tyvär glömde jjag min kamera hemma, men om ni vill se bilder kan ni kolla in amandas och lollos bloggar=D det går inte att länka just nu men här är adresserna:MANDAAAZMANDIIIZ.blogg.se och LABANDEVIL.blogg.se dom har lagt ut lite skojjiga bilder=D vi kollade på film och köpte massor med godis, och åt upp allt såklart:p vi såg en en film som hette black water. Den handlade om några turister som blev uppätna av en rkokodil, eller alla utom en blev det. Hon lyckades ta en båt och ta med sin döda syster(jag minns inte riktigt, men jag tror hon hittade systern död i vattnet...) och åka hem=D sen såg vi Alvin och gänget! den är så bra!! men jag sov efter typ en halv timme:p inann vi såg dom såg vi slutet en en film som hette flugan, Vi såg bara slutet för det var då en kille fförvandlades till en fluga:P på morgonen såg vi: the nightmare before christmas och låt den rätte komma in. The nightmare before christmas hade lollo med sig. den var jätte bra!! typ en animerad musikal! och den slutade faktiskt lyckligt fast att julen höll på att förstöras:p låt den rätte komma in har väl alla hört talas om?=D det är ju en kille som blir kär i en vampyr.Den var inte så läskig, fast det var mycket blod,speciellt når tjejen överföll och bet olika människor:p sen åkte jag bara hem och pluggae till SO provet som är imorn=D Nu är väl alla glada när jag skrivit så mycket=D jag skriver nog imorn=D hejdå!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är jätte glad för att di skrev mycket xD <33

2009-03-23 @ 18:29:58
Postat av: Amanda

Jag är jätte glad för att di skrev mycket xD <33

2009-03-23 @ 18:30:17
URL: http://mandaaazmandiiiz.blogg.se/
Postat av: Lolbarnet

hihi, ja, du har börjat skriva mkt :D

hon hittade sin syster död i ett träd x)

2009-03-23 @ 20:12:49
URL: http://labandevil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0