Fredag goes studiedag

Hej. iadag är det fredag och jag har studiedag. Jag har inte gjort så mkt. Typ handlat och kollat på "hitta nemo" med lille syrrorna. Sen hbar jag ju spelat wii oxå, jag spela zelda, det gick bra.Imorn ska jag vara emd vilda<3 vet inte vad vi ska göra men nåt kul blir det nog:p Nu har byggarna typ byggt övervåningen, dom har rivit ner våran TV-antenn så jag vet inte om jag kan kolla på Let´s dance finalen:( typ ingen kanal funkar! jag kan inte ens kolla på disney channel imorn!! men pappa är o letar efter antennen nu, så allt hopp hänger på att han hittar den! jag lägger nog in en bild lite senare ha det bra hejdå! ja, just det! tycker ni att jag ska ändra min header? typ me färger och sånt?? ni får kommentera och säja vad ni tycker! /alicia

Kommentarer
Postat av: Amanda

Nej jag tycker att den är fin som den är! <3 Puss o kram

2009-03-30 @ 11:13:48
URL: http://mandaaazmandiiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0