spellista:)

hej! ni som följer bloggen vet säkert att jag ju har en Ipod längst upp till höger med 11 bra låtar i. ni som inte visste fick ju reda på det nu:) Men nu är det så att ibland kommer inte min otroligt vackra ipod upp när man kollar på bloggen, men det finns faktiskt en lösning! om man bara söker på aaaliciaaa.blogg.se en gång till så brukar den komma fram! sen bara klickar man på den låt man vill lyssna på och allt blir bra! Ni får gärna tipsa om någon låt som jag kan käga till i spellistan:) men just nu har jag dom här låtarna: 1.Wonderwall med Oasis 2.Don't look back in anger med Oasis 3.Supersonic med Oasis 4.Inte när jag nästan är naken med johan palm (en liten rolig sak, sök på youtube! den är skit kul!) 5.poison Johan palm 6.Viva la vida Johan palm 7.The drugs don't work Johan Palm 8.friday i'm in love Johan Palm 9.This is the life Amy macdonald 10.Curly sue Takida 11.Acquiesce Oasis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0