lyssnar på musik

hej. jag är hemma idag:( jag missar träningen:( mne jag hinner iallafall att fixa bloggen lite:) jag ska exprentera lite och fixa lite med text och kanske lägga till lite mer låtar:) just nu gör jag inte så mycket... elr jag bloggar ju men inte så mkt annars. Eftersom att lunchen inte gör sej själv(oftast iallafall) så ska jag göra lite nudlar när jag blir hungrig, kyckling smak och Wok är godast. men det var inte så kul fakta kanske... men jag får ju liksom skriva lite onödiga saker eftersom jag har ju ingen att prata med. jag är ju sjuk:/ just nu så lyssnar jag på curly sue som spelas på min ipod:) den är bra men börjar bli lite gammal kanske..:) nu gör jag väldigt många smileysiar som ni kanske märker men det är ganska kul och det finns många att välja mellan men jag använder ju denna mest :) det finns en ganska ful smiley som jag använde för ett litet tag sen nämligen denna :/ jag gillar den inte alls, men den ser lite bättre ut om man gör en näsa :-/ men då blir den liksom avlång och ganska ful faktiskt... menmen det var tråkigt nu ska jag ju som sagt exprentera lite med bloggen det är kul och resultatet blir oftast fult men det är bara att ändra. men nu ska jag sluta för annars kommer det aldrig bli av att jag fixar med bloggen utan istället sitter och gör ett kilometers långt inlägg, som ändå ingen varken orkar läsa eller kommentera, det tycker jag själv är ganska jobbigt faktiskt:/ där kom den fula smileysen igen! varför gör jag den när jag inte gillar den? fy vilken jobbig situation! Asså alla som läser detta inlägg tror säkert att jag skriver i sömnen elr något, men saken är faktiskt att jag är helt vaken och ganska pigg:) det kändes bättre att göra en sån smileys:):):):) mne nu ska jag faktiskt sluta det här var ett trögt inlägg, men NU slutar jag att skriva:):):):)

Kommentarer
Postat av: emelie

Jätte fin blogg, vad gör du då? =)

2009-01-15 @ 09:25:22
URL: http://loneley.blogg.se/
Postat av: Anonym

mm fin fina smaylisar här kommer lite fler man e juö smaylis proffs hahah :P ;P :S ;S :D ;D -.- XD

>D

2009-01-15 @ 21:03:10
Postat av: Anonym

skrivet av lollo

2009-01-15 @ 21:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0