lite bättre va?

så... hur ser det ut? vill haa kommentarer! det är lite roliga bilder på bland annat Johan palm, min kanin, lite blommor, salt o peppar på resturangen portobello på vaxholm,en regning handbollsmatch, och jag när jag öppnar ett kelogg's special K, jag bah-wow! kolla in! det är ju flingor i paketet! haha,roligt värre! jag blev ganska nöjd själv faktiskt, förutom med ränderna på sidorna... Men det ska jag försöka lösa snart. Eller så snart jag kommer på hur man gör:) men ni har väl inte glömt att det faktiskt går att kommentera! det är ganska coolt faktiskt men det funkar på riktigt! så om ni vill göra mej glad får ni gärna kommentera om allt från himmel till jord(elr hur man skriver) imorn ska vi disikera på NO:n. och jag har träning oxå skriver mer då:) hejdå:)

Kommentarer
Postat av: marco

Tycker faktiskt att ränderna ska vara kvar. Gillar dom!

2009-01-20 @ 13:45:57
URL: !http://
Postat av: Mandaaaz :D

Jag tyckte det var jätte fint! Hur gjorde du! /Amanda :D <3

2009-01-31 @ 22:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0