I can run away,If you close your eyes in one minute

hej! idag var jag frisk och gick till skolan vi hade lite engelska med den flerspråkiga anna-karin(hon har faktiskt sagt det själv!-min vänstra hjärnhalva funkar bäst, jag är väldigt bra på språk!) sen på hade vi NO och vi skulle egentligen disikera fiskar men så blev det inte för dom hade fått in fel fiskar till skolan:/ sen hade jag språk(spanska) En sak förstår jag inte; det finns en skolregel att man inte får ha så kallade,huvudbonader på huvet, men varför? onödig regel. Inte ens hattar får man ha.kasst. menmen så är det efter skolan tog jag bussen hem till småskärsv.36 . och nu sitter jag här. finns inte mycket att skriva... ju nu kom jag på en sak! jag hade ju en uppgift!(som jag gett mej själv) jag skulle komma på lite smylisar, efter lite hjälp av lollohandboll.blogg.se kom jag faktiskt på lite till: :D :P :S :O XD -.- :0 det finns säkert flera... nu ska jag snart göra något annat kul med mitt liv. så SEE YOU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0