tisdag 10:de februari

heej. Idag är det tisdag och jag har nästan(med betoning på nästan) precis kommit hem från träningen. Imorgon är det sim prov i skolan men det bloggar jag om då:). Idag har vi haft musik. om en måndag nästa vecka ska vi ha en "konser". Vi är typ 8 människor, men ska tydligen göra det ändå. Det som är kul att göra är att baka. Jag och Julia ska baka... dom hette nåt med rutor iallafall. jag ska sova hos henne söndag till måndag. Det ska bli kul<3 Nu ikväll ska jag nog kolla på house som börjar kl.9 det är bara repriser med det är så bra att man kan se de mååååånga ggr. Ikväll blir det pizza till midda, ska bli gott!! Nu ska jag sluta o göra nåt nyttigare en att sitta vid datorn,nee,skoja bara:) men jag ska sluta skriva:):):):):):):):):):) puss o kram/alicia

Kommentarer
Postat av: Linda Gustavsson

Lyckans ost du som får pizza till middag, nu ska jag äta upptinad frysmat till lunch!

2009-02-11 @ 12:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0