smilee

jappz, idag ska jag skriva om den fulaste,gulligaste,skummaste,konstigaste,muppigaste smileysen EVER. jag hatar den men ändå gillar den. den smielysen ja pratar om e den här =D haha! den e såå ful! en gång till =D hahahahah, ja kan inte sluta skratta när jag ser den! den är verkligen ful! fast jätte sööt. den går liksom inte att beskriva. jag älskar den, tror jag...(hehe) =D =D =D =D =D =D =D =D =D =D =D =D =D =D =D =D =D =D =D =D =D =D =D =D =D =D =D =D =D =D =D =D haha! det här va ett onödigt inlägg, men visst är den skum!? kommentera vad duu tkr:P nu ska jag sluta skriva hejdå.

Kommentarer
Postat av: Malin Marcon

=D =D haha Alicia! Jag vet inte vad jag tycker! XD =D =D

2009-03-02 @ 17:32:30
URL: http://marconmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0