måndag den 9:de februari

japp då satt man här igen dådå. vad skulle man göra utan internet? jaja, idag har jag vart i skolan och fått tillbaka både NO prov o SO prov. på NO:n fick jag OK,det var det ända som stog. Och på SO:n ficj jag VG. jag är värsat nöjd!! imorn är det Tisdag och då händre inte så mkt kul förutom att jag har träning. På onsdag ska vi ha nåt sim prov på Gustavsbergs badet. det ska bli ganska kul för man får stanna kvar efter och bada fritt, utan att betala! det är kul! annars händer detinte så mkt mer dom dagarna som kommer snart. snart ska vi ha någon "liten konsert" bara min klass, vi är 8 st som ska ha det och vi kommer typ inte höras nåt. Dessutom sjunger vi bara tråkiga ballader. Men på en låt spelar jag piano det är kul,men jag hade helldre spelat bas eller trummor som två andra får göra. det var allt. bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0