lite fortsättning om rödspättecup

Nu fortsätter jag, men bara lite. Om danmark asså=D
Efter llunchen kommer jag inte heller ihåg vad vi gjorde, men när vi åkt klart båt, gick alla ner i bilarna för att åka av båten. När vi kommit av åkte vi till en förläggning där vi skulle bo. När alla bestämmt vart dom skulle sova. kollade vi runt lite. Det var på en skola, så det fanns gungor och saker där,som vi gungade lite. det var värsta lyxigt! vi hade toalett på rummet=p Överallt på väggarna satt det små lappar med engelska ord på, T.e.x på dörren satt en lapp som det stog DOOR på=p det var lite kul. jag kommer inte riktigt ihåg vad vi gjorde sen... Vi åt middag på förläggningen. Det var typ spaghetti carbonara, fast det var jätte äckligt! det var typ ihop-pressade köttbullar i också. BLÄ! Sen  på kvällen såg vi på film och fick mackor och yoggie, det var gott! eftersom att jag sov långt bort, kollade jag på film i miiikis säng, som var längst fram. Sen sov vi=D alla var typ hur trötta som helst! Sen på morgonen behövde vi gå upp halv 7, för vi skulle spela match. Så vi gick upp och gick till frukosten. det som fanns var typ;flingor,socker,mjölk, mackaskinka och ost. Jag åt flingor med socker varje dag=p

men nu slutar vår NO lektion... Så jag fortsätter skriva senare=D ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0