johan palms musikvideo

hejhej. Nu ska jag skriva vad som hände i onsdags. Det var nämligen så att jag och lollo Egholt fick vara med i johan palms musik video, kanske, vi var på drottniggatan och musikvidoen var till hans nya singel, emma-lee. Dom typ repade. Men vi kanske kommer med i videon. Lollo fick hans cola burk som hon tjatade om att få hela tiden(bilder på det kommer) vi stog längst fram hela tiden(tack lollo, utan dej hade jag stått allra längst bak:p) och vi pratade typ med Johan som om vi var gamla vänner:p det var så coolt! när lollo frågat om hans cola burk typ 3 ggr. sa han att han kände igen henne. sen sa han att våra skor var häftiga pga av dom roliga skosnörena. sen lite senare gick han fram till oss och bah: jaa, ni beter er ju normalt ialla fall, ni dör inte så fort jag pratar med er. jag bah: ne, jag vet vi är coola (asså jag manade typ lugna:p) sen fick jag sååååå bra bilder!!! det kommer flera sen! jag har typ 7 porträtt på honom framifrån:p haha på en bild kollade han mej rakt i ögonen och gjorde tummen upp:p haha, jag är lite beroende:p men nu ska jag sova! det kommer fler bilder sen!! vi hörs! hejdå!! och föresten, förlåt till Louise B, Johanna och Amanda som inte hade så kul:( vi får åka in igen<333

Kommentarer
Postat av: alexandra

fett sööt bild på johan :) så ju alla ina bilder på handbollen förut ;)<3

2009-04-05 @ 14:47:57
URL: http://agerhjelm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0