hejsan hoppsan

Nu har jag inte skrivit på ett tag,men nu är det faktiskt påsklov, så jag har  inte orkat=D Ikväll kl. 2.30(eller imorgon blir det ju eftersom att det är efter kl 12=D)ska jag åka på cup till danmark, rödspätte cup heter den. i går var jag med malin strömberg. vi typ spelade handboll, och kolla på film och åt glass=D sen gick vi till träningen=D När vi åker till Danmark kan jag blogga ännu mindre, för där har jag inte ens en data=p. Jag kommer hem på måndag sent på natten(tror jag) och dagen efter är det skola igen =(. Nu ska jag slänga in en gammal bild på Johan palm från när jag var i mjölby, den 3 mars. Den här datorn har ingen bluetooth(stavning??) så det blir ingen ny bild från när han spelade oin sin musikvideo fören efter lovet=D vi hörs! här kommer en braaa bild!!! på johans hår när han skriver atografer=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0