hej

Nu har vi NO lektion. Jag, lollo och amanda sitter i data-salen. Jag är skit trött. vi kom hem halv 11 igår från danmark. vi kom 4 av 25 lag. Nu vet jag inte om jag hinner skriva om alla 4 dagar men jag kan ju börja lite iallafall.
På onsdag natt(kl. 02.30) så skulle alla mötas i centrum. Där blev vi indelade i bilar. Jag,lollo och Tova fick åka i rebeccas bil. Vi hade värsta kul=D Sen efter 5-6 timmar var vi i göteborg. därifrån skulle vi åka STENA LINE över till danmark. Jag och Tova hade bestämt att vi skulle peta på 100 människor, som vi inte kände, på båten. Vilda var också med och petade. Men vi han bara med 70 människor. Det var ett jätte roligt lekland. På båten som hade wii spel och sånt. kag och vilda spelade fotboll och hockeyspel. Och ett jätte litet biljardbord spelade vi också på. det var typ en halv meter. Sen kom Nicke nyfiken. så jag, vilda och ebba fotade oss med honom(bild kommer). Sen träffade vi Lukas(saras lillebror som var med oxå) vid spelautomaterna. Han hade fått pengar så vi spelade lite. Han hade jätte tur, först vann han 46 kr. och sen vann han 50. Jag och vilda fick varsin enkrona då och då. men vi vann typ bara 2 kr som vi spelade bort direkt. Sen kommer jag inte ihåg vad vi gjorde... men lite senare åt vi buffé . Den var ganska god. nu kom vår lärare och sa att det är lunch. måste gå:( skriver mer ikväll eller uimorn. hejdå
/=D

Kommentarer
Postat av: sweetfrog

Hehe, trodde du var as bra på spel automater!? ;P

2009-04-14 @ 17:04:02
URL: http://sweetfrog.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jättefin blogg och headern är stencool

2009-04-14 @ 20:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0