TORSDAG livskunskap

Idag hade vi livskunskap i kyrk ettan.inte så jätte roligt men helt ok. vi pratade om en massa religoner. sen skulle vi måla en vagn till ett tåg. men vi i min grupp fattade inte så bra så vi gjorde X 2000 istället.vi hängde upp dom och sen fick vi bäretta om en känsla vi hade. sen fick vi gå in i ett gudsrum och lyssna på en saga. inte mina stora hobby direkt för jag e inte kristen, jag satt bara och höll för öronen.sen gick jag och Julia till centrum och jag köpte mellis att äta innan träning. Jag gick mot ekvallen och träffa millan sen gick vi till ekvallen sen droppa det in flera eftersom. men det kom bara typ 10 st(ovanligt! för vi är många!) sen dusha jag och sara och sen åkte jag hem ska snart kolla på idol och heroes. heroes är asa bra! ser fram imot det ialla fall. imorn ska jag åka till mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0