TV

nu tänkte jag skriva lite om TV.
Först om IDOL  2008- Jesper åkte ut i fredags! så bra han var så dålig! Johan ska vinna så är det bara! fredagar TV4
BONDE SÖKER FRU-det är lite kul så där, verkar vara en kul sesong i år, jag kollar när jag kommer ihåg. onsdagar TV4
STJÄRNOR PÅ IS- så dåligt! dom åker runt på is i sina trikåer och försöker att impa på några domare... riktigt dåligt tycker jag. lördagar TV4
MATAKUTEN-jag hoppas att alla mat tanter kollar på det programet! det är gansak roligt och bra. måndagar TV4
HEROS-det är skit bra och handlar om människor med krafter. Tyvär är sesongen slut snart. torsdagar TV4


skriver mer om TV sen nhinner inte mer nu!

Kommentarer
Postat av: lollo

håller med yill nästan 100%

2008-10-15 @ 16:15:58
URL: http://lollohandboll.bolgg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0