Idol Final 2008

Ikväll är det IDOL final. Min syrra ska vara där och kolla. Jag kollar på TV(såklart).      
Jag är lite besviken eftersom att det är Kevin och Alice som står i Globen. känns  tråkigt, Eftersom båda två är så tråkiga. Aldrig en falsk ton. Aldrig ett fel steg. Dom får aldrig någon kritik av juryn. Allt är perfekt.    
det här med Idol ska vara en utmaning, inte en lek. som den är för både Kevin och Alice. Kevin har varit med i Maltas melodifestival två gånger. Alice har varit med på "små stjänorna " (när hon var 12 år)  Och i talang 2007(då hon var 15 år)
men jag måste ändå säga att jag hejar på Kevin han har iallafall lite tatch.  Alice mest står rakt upp och ner.
Det var det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0